Sesja numer trzy, gracze są już na trzecim poziomie.
Dzień 18, ciąg dalszy – Wkrótce śmiałkowie docierają do rozgałęzienie rzeki. Trzymając się wskazówek zmarłego barbarzyńskiego przewodnika ruszają na zachód.
Dzień 19 – Drużyna rozpoczyna szybki marsz, szczęśliwie nie napotykając żadnych przeszkód. Jedynie wieczorem spokój zakłócają donośne ryki gdzieś na zachodzie i wznoszący się w oddali słup dymu.
Dzień 20 – Bohaterowie napotykają dwójkę pokojowo nastawionych drzewców. Dowiadują się od nich, że okolicę nęka młodociany czerwony smok i ten kto go zabije okryje się wielką sławą.
Dzień 21 – Drużyna spotyka na swojej drodze samotnego podróżnego, który okazuje się być czarodziejem o imieniu Ganalf'el'Dor. Prowadzi on śmiałków do swojej siedziby, położonej na północy. Okazuje się, że mag dysponuje tu wieloma rzadko spotykanymi w lesie dobrami, takimi jak na przykład pożądane przez Feliksa składniki magii wtajemniczeń oraz zestaw alchemiczny. Po posiłku półelf prosi drużynę o pomoc. Chce aby bohaterowie wyruszyli na poszukiwanie jego towarzysza Kelmota, wojownika który udał się zbadać pobliskie ruiny i dotąd nie wrócił. Gracze decydują się pomóc.
Dzień 22 – Z rana śmiałkowie ruszają na poszukiwania. Dzięki dokładnym wskazówką Ganalfa wkrótce odnajdują wejście do podziemi, które okazują się być dawno opuszczonym krasnoludzkim posterunkiem. Niedługo potem znajdują również Kelmota, który znajduje się w pułapce, odcięty od wyjścia przez uruchomioną pułapkę i zatruty jadem. Sven spieszy na ratunek i kosztem wielu ran udaje mu się wydobyć wojownika z opresji. Sam jednak wkrótce pada zatruty. Drużyna wykonawszy swoją misję postanawia odpocząć przed kontynuowaniem badania podziemi.
Dzień 23 do dnia 26 – Drużyna obozuje na zewnątrz lochów i leczy Kelmota oraz Svena z efektów działania trucizny i ran zadanych przez pułapkę. Dni mijają względnie spokojnie, jedyne niebezpieczeństwa to kontakt z pędzonym przez wygłodniałego smoka stadem brant oraz rozwścieczonym borsukiem, który zabłąkał się w nocy do obozu. Prawdziwe niebezpieczeństwo nadchodzi ostatniego dnia, kiedy na niczego nie spodziewających się bohaterów spada nagle, widziany dotąd jedynie z oddali, czerwony smok. Chronieni przez gęstwinę leśną śmiałkowie chowają się w podziemiach.
Dzień 27 – Pomysłowo ominąwszy pułapkę z trucizną drużyna plądruje podziemia, nie wdając się w zbędne walki. Rabują co się da, dzieląc się skarbami z Kelmotem. Następnie widząc, że smok odleciał, wracają do kryjówki Ganalfa.
Dzień 28 do 33 – Bohaterowie siedzą w bezpiecznej kryjówce produkując zwoje, napoje i handlując z czarodziejem. Nie kwapią się z wyjściem do niebezpiecznego lasu.
4 komentarze:
Nie komciuje u Ciebie za często, ale cieszy mnie że coraz więcej Actual Playów jest w sieci.
Zazwyczaj nie ma o tu o czym komentarzy pisać. Nie poruszam drażliwych tematów, nie orientuję się zbyt dobrze w bagienku, zwanym fandomem, więc tu raczej zaścianek i nudy :-)
Za to gram dość regularnie, więc mam czym bloga aktualizować.
Poza tym cieszę się z każdego zostawionego tu komentarza.
Dzięki serdeczne.
Wiesz to nie chodzi o to czy ktoś komciuje czy nie ja jak pisałem kilka lat temu na blogu nie było żadnego feedbacku, ale sam nie miałem czasu na actuale, zreszta i tak gram co 2 tyg - 3 tyg.
Dwa blogi - Twój i Krakonmana natchnęły mnie do spisywania raportów z własnej kampanii ;)
Prześlij komentarz